Fizetés és szállítás
FIZETÉS
Rendelése végösszegét többféle módon is fizetheti.
- Készpénzben a bútor átvételekor, vagy
- átutalással a szállítás előtt.
A megfelelő fizetési módot a rendelés elküldése előtt, a kosár oldalon, az adatai megadását követően választhatja ki. Egyes termékek ( nagy értékű termékek, egyedi bútorok) megrendelése esetén előleg befizetése után érvényesítjük megrendelését. Az előleget banki utalással fizetheti, melyről minden információt megkap egy munkatársunktól érkezett visszaigazolásban.
Az előleg általában a megrendelés értékének 30%-a. A fennamaradó összeget a helyszínen átvételkor egyenlítheti ki készbénzben. Előleghez kötött megrendelés esetén a szállítási határidőt az előleg beérkezésétől számítjuk, melyet szintén visszaigazolunk az Ön részére.
- készpénzes fizetés átvételkor: az Ön kényelme érdekében, helyszínen történő fizetési lehetőséget biztosítunk - mintha csak egy átlagos boltban vásárolna! Kérjük, ha lehetséges, készítse elő a pontos fizetendő összeget!
- banki utalás: amennyiben ezt a fizetési módot választja, kérjük utalja át a fizetendő összeget cégünk bankszámlájára a megadott határidőig. Kérjük megjegyzésben adja meg a megrendelés számsorát! (ezt ne felejtse el, mert fontos adat a beazonosításhoz)
Az átutaláshoz szükséges adatok:
Címzett: Domján Lakberendezés Kft.
Bank: Budapest Bank
Közlemény: rendelés szám
Bankszámla szám: 10103812-59282700-01000004
SZÁLLÍTÁS
Amint rendelése szállításra kész:
- értesítő e-mailt küldünk,
- munkatársunk telefonon felveszi önnel a kapcsolatot és
- egyeztet a várható szállítási időpontról.
A szállítást saját teherautókkal, hétfőtől-péntekig túrajáratban végezzük. A szállítás házig/kapuig történik: munkatársunk egyedül megy, de segít önnek a rendelt bútort a lakásba, lépcsőházba, vagy az első fedett helyre bevinni.
Ha nincs olyan segítség akivel a szállító kollégánk bevihetné, akkor felár ellenében kérhet prémium szállítást is: ilyenkor kollégáink ketten mennek és beviszik a bútort a lakásba, házba, ahová kéri.(Földszintig! Emelet felár ellenében kérhető) Ezt a kosár oldalon vagy a szállítási időpont egyeztetésnél is kérheti.
Amennyiben a megrendelt termék nem fér be az ajtón vagy a kívánt helyre, ez nem az eladó felelőssége, cégünk visszavenni a terméket nem köteles!
Helyszíni szerelést termékenként a kosár oldalon külön kérheti, amely terméknék ez fel van egyedileg tüntetve. Lapraszerelt bútorok összeszerelését idő hiányában nem tudjuk semmilyen esetben vállalni.
Szállítási költség
A szállítási költség Magyarország egész területén bárhová érvényes, ráadásul munkatársunk a lakásba is segít bevinni a rendelt terméket.
Természetesen a kosárba lévő terméket bármikor törölheti.
Amennyiben a szállítás során a bútor átvétele nem történik meg a megrendelő hibájából, a szállítás sikertelen. A túrajáratos szállítás keretében nincs mód újbóli megkísérelt szállításra, így a termék visszakerül a raktárunkba. A meghiúsult szállítás után újbóli szállításra, a termék teljes vételárának és a kétszeri szállítási díj összegének előzetes megfizetése után kerülhet sor.
Határidő
A várható szállítási idő minden terméknél fel van tüntetve, melyet igyekszünk betartani, de rajtunk kívülálló okok miatt ( gyártási idő, anyaghiány stb.) csúszás előfordulhat. A szállítási idő megnövekedése miatt semmilyen reklamációt, kedvezmény kérést nem áll módunkban elfogadni, mivel a megadott szállítási időintervallum tájékoztató jellegű.
Átvétel
Átvételkor győzödjön meg a termék állapotáról és a kiegészítőkről. A termék átvétele során Ön aláírásával tanúsítja, hogy a bútort megfelelő, hiánytalan állapotban vette át. Amennyiben a helyszínen észleli, hogy probléma merült fel a bútorral kapcsolatban, jelezze kollégánk felé és jegyzőkönyvbe véve az esetet, kivizsgáljuk a problémát. Fontos, hogy ilyen esetben töltse ki a jegyzőkönyvet, melyet kollégánktól kérhet, amelyben rögzíti a sérülést vagy a hibát. Átvételt követően nem tudunk fizikai és egyéb sérülésekre garanciát vállalni!
Várunk minden kedves vásárlónkat az üzleteinkben és itt a webshopunkban!