Kedvezményes országos házhozszállítás
Fizetés szállításkor készpénzzel vagy bankkártyával
45 napos pénzvisszafizetési garancia

Fizetés és szállítás

FIZETÉS

Rendelése végösszegét többféle módon is fizetheti.

  • Készpénzben vagy bankártyával a bútor átvételekor, vagy
  • átutalással a szállítás előtt.

A megfelelő fizetési módot a rendelés elküldése előtt, a kosár oldalon, az adatai megadását követően választhatja ki. Egyes termékek ( nagy értékű termékek, egyedi bútorok) megrendelése esetén előleg befizetése után érvényesítjük megrendelését. Az előleget banki utalással fizetheti, melyről minden információt megkap egy munkatársunktól érkezett visszaigazolásban.
Az előleg általában a megrendelés értékének 30%-a. A fennamaradó összeget a helyszínen átvételkor egyenlítheti ki szintén készbénzben vagy bankkártyával. Előleghez kötött megrendelés esetén a szállítási határidőt az előleg beérkezésétől számítjuk, melyet szintén visszaigazolunk az Ön részére.

  • készpénzes fizetés átvételkor: az Ön kényelme érdekében, helyszínen történő fizetési lehetőséget biztosítunk - mintha csak egy átlagos boltban vásárolna! Kérjük, ha lehetséges, készítse elő a pontos fizetendő összeget!
  • bankkártyás fizetés átvételkor: futárunknál található egy kártyaolvasó, mellyel könnyedén elvégezhető a tranzakció - szintén, mintha bent vásárolna egy üzletben!
  • banki utalás: amennyiben ezt a fizetési módot választja, kérjük utalja át a fizetendő összeget cégünk bankszámlájára a megadott határidőig. Kérjük megjegyzésben adja meg a megrendelés számsorát! (ezt ne felejtse el, mert fontos adat a beazonosításhoz)

Az átutaláshoz szükséges adatok:     

Címzett: Domján Lakberendezés Kft.

Bank: Budapest Bank

Közlemény: rendelés szám

Bankszámla szám: 10103812-59282700-01000004

 

SZÁLLÍTÁS

Amint rendelése szállításra kész:

  • értesítő e-mailt küldünk,
  • munkatársunk telefonon felveszi önnel a kapcsolatot és
  • egyeztet a várható szállítási időpontról.

A szállítást saját teherautókkal, hétfőtől-péntekig túrajáratban végezzük. A szállítás házig/kapuig történik: munkatársunk egyedül megy, de segít önnek a rendelt bútort a lakásba, lépcsőházba, vagy az első fedett helyre bevinni.
Ha nincs olyan segítség akivel a szállító kollégánk bevihetné, akkor felár ellenében kérhet prémium szállítást is: ilyenkor kollégáink ketten mennek és beviszik a bútort a lakásba, házba, ahová csak kéri. Ezt a kosár oldalon vagy a szállítási időpont egyeztetésnél is kérheti.
Amennyiben a megrendelt termék nem fér be az ajtón vagy a kívánt helyre, ez nem az eladó felelőssége, cégünk visszavenni a terméket nem köteles! 
Helyszíni szerelést termékenként a kosár oldalon külön kérheti, amely terméknék ez fel van egyedileg tüntetve. Lapraszerelt bútorok összeszerelését idő hiányában nem tudjuk semmilyen esetben vállalni.

Szállítási költség

A szállítási költség Magyarország egész területén bárhová érvényes, ráadásul munkatársunk a lakásba is segít bevinni a rendelt terméket. Ezt a költséget igyekszünk alacsonyan tartani, így, ha több bútort rendel és egy címre kéri, a szállítási költség is maximum csak 19.900 Ft lesz.
Természetesen a kosárba lévő terméket bármikor törölheti.                                                                                 
Amennyiben a szállítás során a bútor átvétele nem történik meg a megrendelő hibájából, a szállítás sikertelen. A túrajáratos szállítás keretében nincs mód újbóli megkísérelt szállításra, így a termék visszakerül a raktárunkba. A meghiúsult szállítás után újbóli szállításra, a termék teljes vételárának és a kétszeri szállítási díj összegének előzetes megfizetése után kerülhet sor.

Határidő

A várható szállítási idő minden terméknél fel van tüntetve, melyet igyekszünk betartani, de rajtunk kívülálló okok miatt ( gyártási idő, anyaghiány stb.) csúszás előfordulhat. A szállítási idő megnövekedése miatt semmilyen reklamációt, kedvezmény kérést nem áll módunkban elfogadni, mivel a megadott szállítási időintervallum tájékoztató jellegű.

Átvétel

Átvételkor győzödjön meg a termék állapotáról és a kiegészítőkről. A termék átvétele során Ön aláírásával tanúsítja, hogy a bútort megfelelő, hiánytalan állapotban vette át. Amennyiben a helyszínen észleli, hogy probléma merült fel a bútorral kapcsolatban, jelezze kollégánk felé és jegyzőkönyvbe véve az esetet, kivizsgáljuk a problémát. Fontos, hogy ilyen esetben töltse ki a jegyzőkönyvet, melyet kollégánktól kérhet, amelyben rögzíti a sérülést vagy a hibát. Átvételt követően nem tudunk fizikai és egyéb sérülésekre garanciát vállalni!

Várunk minden kedves vásárlónkat az üzleteinkben és itt a webshopunkban!